Είχαμε καιρό να τα πούμε και την ευκαιρία τώρα μου τη δίνουν οι αλλαγές στο κουπόνι και στα δελτία του στοιχήματος και φυσικά το γεγονός πως πλέον προσφέρονται πάρα πολλά στοιχηματικά γεγονότα. Ήταν από την αρχή σίγουρο, πως αυτές οι πολλές, σημαντικές αλλά και μαζεμένες αλλαγές, θα δημιουργούσαν προβλήματα στην αρχή, τουλάχιστον προσαρμογής στα νέα δεδομένα. Αλλά εκείνο που δεν ήταν σίγουρο και πιστεύαμε πως θα είχε προβλεφτεί να μη συμβεί, είναι το να καταλήξουμε στο να δημιουργήσουν αυτές οι αλλαγές περισσότερα και μεγαλύτερα προβλήματα από εκείνα που αντιμετωπίζαμε όταν δεν είχαμε στη διάθεσή μας αυτό το… σούπερ – κουπόνι με τους εξακόσιους αγώνες ποδοσφαίρου!
Πριν συνεχίσω, θέλω να ξεκαθαρίσω ένα πράγμα.
Όλοι θέλουμε έναν καλύτερο ΟΠΑΠ που να μπορεί να ανταπεξέρχεται με επιτυχία στις προσδοκίες μας και να μπορεί να καλύπτει, όσο το δυνατόν περισσότερο, τις επιθυμίες του καθενός από εμάς, επιθυμίες που φυσικά διαφέρουν από παίκτη σε παίκτη. Όμως δεν προσφέρεις καλές υπηρεσίες, αν τα βρίσκεις όλα ωραία και καλά και δεν ασκείς κριτική. Κριτική που να είναι προς την κατεύθυνση που ανέφερα παραπάνω, να γίνουν καλύτερα και πιο απλά τα πράγματα κι όχι να χαϊδεύεις αυτιά και να γράφεις σε κάποια εφημερίδα, όπως πήρε πρόσφατα το μάτι μου, πως δήθεν «ο ΟΠΑΠ βγάζει πλέον ένα από τα καλύτερα κουπόνια παγκοσμίως», όταν και οι πέτρες γνωρίζουν, πως τα πολυσέλιδα κουπόνια γεμάτα από αγώνες κι επιλογές, κυκλοφορούν π.χ. στα Σκόπια ή στην Αλβανία, από τη δεκαετία του 1990! Και φτάσαμε εμείς στο 2015 για να τα δούμε! Που δεν τα έχουμε δει ακόμη δηλαδή, αλλά θα τα δούμε τις αμέσως προσεχείς μέρες. Αυτά για να εξηγούμαστε. Εγώ με λίγα λόγια προτιμώ την καλόπιστη κριτική, παρά να χαϊδεύω αυτιά και να γελάει ο κόσμος με «τα καλύτερα κουπόνια παγκοσμίως» που όμοιά τους κυκλοφορούν στα Βαλκάνια εδώ και είκοσι χρόνια. Δεν μιλάω για άλλες προηγμένες στοιχηματικά χώρες γιατί θα χάσει το νόημά της και η… παγκοσμιοποίηση! Είπαμε, είμαστε με τον ΟΠΑΠ και προσπαθούμε να τον κάνουμε καλύτερο από τη μεριά μας, αλλά ως εκεί.
Πάμε στην ουσία. Από την αρχή κιόλας, όσοι είδαν το νέο δελτίο εξέφρασαν αμέσως τις διαμαρτυρίες τους για το ότι δεν υπήρχε πρόβλεψη περιοχής για να μπορούν να παιχτούν στοιχήματα σε R- Group. Μετά προέκυψε το νέο κουπόνι, όπου εκεί κυριολεκτικά χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα. Η αρίθμηση των αγώνων στο γάμο του καραγκιόζη. Η σειρά των πρωταθλημάτων που διεξάγονται την ίδια ώρα, αλλάζει κάθε φορά. Μία φορά π.χ. το πρόγραμμα στην Αγγλία ξεκινάει με την Νάσιοναλ Λιγκ, μία με τη Λίγκα 1 και για να βρούμε τους αγώνες της Πρέμιερ Αγγλίας θα πρέπει να κάνουμε τάμα στον Άγιο Φανούρη. Πρώτα πρέπει να διαβάσουμε όλα τα ονόματα των χωριών της Αγγλίας και μέχρι να βρούμε τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, αν δεν έχουν ξεκινήσει οι αγώνες, σίγουρα μας έχει πάρει ο ύπνος. Βάλτε μέσα σε όλα αυτά και την ανώμαλη αρίθμηση, π.χ. από το 108 στο 1153 κι έδεσε το γλυκό.
Πάει και ο πίνακας με το ακριβές σκορ, ένα στοίχημα το ακριβές σκορ που το ακολουθεί αρκετός κόσμος. Αρκετός ή πολύς όμως δεν έχει σημασία, γεγονός είναι πως το ακριβές σκορ έπρεπε να υπήρχε ξεχωριστά, γιατί είχε συνηθίσει ο παίκτης να βλέπει το ακριβές σκορ κάθε αγώνα με μια ματιά. Και να φανταστεί κανείς πως κόστιζε αυτό στον ΟΠΑΠ… Ούτε σεντς δεν πλήρωνε ο ΟΠΑΠ για τη δημοσίευση αυτού του πίνακα. Σε πέντε ολόκληρες σελίδες το δημοσίευε η εφημερίδα μας για τους αναγνώστες της και για τους παίκτες των Πρακτορείων, χωρίς ο ΟΠΑΠ να πληρώνει σεντς και σταμάτησαν να μας τον δίνουν.
Να πεις για τα αποτελέσματα; Πάνε κι αυτά, χάθηκαν από το σάιτ του ΟΠΑΠ και αναγκάζεται ο κόσμος για να δει τα αποτελέσματα, να μπαίνει σε διάφορα στοιχηματοσάιτ και βέβαια σε εκείνα τα σάιτ δεν βλέπει μόνο τα αποτελέσματα, αλλά βλέπει και τις διαφημίσεις άλλων εταιριών και τα μπόνους που αυτές προσφέρουν. Τόσο καλά!
Με λίγα λόγια τα διάφορα κενά που έχουν δημιουργηθεί, έχουν αποκλείσει πλέον αρκετό κόσμο από το παιχνίδι, ειδικά άτομα κάποιας ηλικίας που δεν είναι εξοικειωμένα με το ίντερνετ ή που δεν γουστάρουν καθόλου το ίντερνετ και προτιμούν τα Πρακτορεία, έτσι για να πούμε και τα πράγματα με το όνομά τους. Κι ας είναι τα κουπόνια γεμάτα από αγώνες. Αν κάποιος πρέπει να στραβωθεί για να βρει τον αγώνα που θέλει να παίξει, αν πρέπει να γίνει ζωγράφος για να βάλει τον αριθμό του αγώνα κι αν μετά το τέλος των αγώνων πρέπει να γίνει φακίρης για να μάθει τα αποτελέσματα, πάει το πουλάκι πέταξε. Το στοίχημα, για ένα λόγο είναι δημοφιλές. Γιατί είναι απλό παιχνίδι. Αν γίνει σαν την πόκα, καήκαμε.
Δεν ξεκινήσαμε λοιπόν καλά και μην κουράζονται άδικα όσοι γράφουν για το «καλύτερο στοίχημα παγκοσμίως» γιατί το ότι ανακαλύψαμε την Αμερική μετά από είκοσι χρόνια, δεν δίνει συγχωροχάρτι σε κανένα, ούτε μπορεί να κάνει κάποιον να νιώθει σπουδαίος, γιατί προσφέρει κάτι που είναι μία απλή συνήθεια στα Βαλκάνια. Βλέπετε γράφω Βαλκάνια και δεν γράφω Ευρώπη, γιατί εκεί αφήστε τα, ας μην τραβήξουμε το θέμα παραπάνω. Μπράβο για τη ανανέωση του παιχνιδιού, αλλά μέχρι εκεί!
Λοιπόν. Έτσι έχει η κατάσταση. Τα προβλήματα να λυθούν και μάλιστα άμεσα, μέσα στη βδομάδα. Αλλιώς όλη η υπόλοιπη καλή προσπάθεια να προλάβουμε το τρένο που εδώ και είκοσι χρόνια απλώς το βλέπαμε να περνάει από μπροστά μας, θα πάει χαμένη.
Πριν συνεχίσω, θέλω να ξεκαθαρίσω ένα πράγμα.
Όλοι θέλουμε έναν καλύτερο ΟΠΑΠ που να μπορεί να ανταπεξέρχεται με επιτυχία στις προσδοκίες μας και να μπορεί να καλύπτει, όσο το δυνατόν περισσότερο, τις επιθυμίες του καθενός από εμάς, επιθυμίες που φυσικά διαφέρουν από παίκτη σε παίκτη. Όμως δεν προσφέρεις καλές υπηρεσίες, αν τα βρίσκεις όλα ωραία και καλά και δεν ασκείς κριτική. Κριτική που να είναι προς την κατεύθυνση που ανέφερα παραπάνω, να γίνουν καλύτερα και πιο απλά τα πράγματα κι όχι να χαϊδεύεις αυτιά και να γράφεις σε κάποια εφημερίδα, όπως πήρε πρόσφατα το μάτι μου, πως δήθεν «ο ΟΠΑΠ βγάζει πλέον ένα από τα καλύτερα κουπόνια παγκοσμίως», όταν και οι πέτρες γνωρίζουν, πως τα πολυσέλιδα κουπόνια γεμάτα από αγώνες κι επιλογές, κυκλοφορούν π.χ. στα Σκόπια ή στην Αλβανία, από τη δεκαετία του 1990! Και φτάσαμε εμείς στο 2015 για να τα δούμε! Που δεν τα έχουμε δει ακόμη δηλαδή, αλλά θα τα δούμε τις αμέσως προσεχείς μέρες. Αυτά για να εξηγούμαστε. Εγώ με λίγα λόγια προτιμώ την καλόπιστη κριτική, παρά να χαϊδεύω αυτιά και να γελάει ο κόσμος με «τα καλύτερα κουπόνια παγκοσμίως» που όμοιά τους κυκλοφορούν στα Βαλκάνια εδώ και είκοσι χρόνια. Δεν μιλάω για άλλες προηγμένες στοιχηματικά χώρες γιατί θα χάσει το νόημά της και η… παγκοσμιοποίηση! Είπαμε, είμαστε με τον ΟΠΑΠ και προσπαθούμε να τον κάνουμε καλύτερο από τη μεριά μας, αλλά ως εκεί.
Πάμε στην ουσία. Από την αρχή κιόλας, όσοι είδαν το νέο δελτίο εξέφρασαν αμέσως τις διαμαρτυρίες τους για το ότι δεν υπήρχε πρόβλεψη περιοχής για να μπορούν να παιχτούν στοιχήματα σε R- Group. Μετά προέκυψε το νέο κουπόνι, όπου εκεί κυριολεκτικά χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί τη μάνα. Η αρίθμηση των αγώνων στο γάμο του καραγκιόζη. Η σειρά των πρωταθλημάτων που διεξάγονται την ίδια ώρα, αλλάζει κάθε φορά. Μία φορά π.χ. το πρόγραμμα στην Αγγλία ξεκινάει με την Νάσιοναλ Λιγκ, μία με τη Λίγκα 1 και για να βρούμε τους αγώνες της Πρέμιερ Αγγλίας θα πρέπει να κάνουμε τάμα στον Άγιο Φανούρη. Πρώτα πρέπει να διαβάσουμε όλα τα ονόματα των χωριών της Αγγλίας και μέχρι να βρούμε τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, αν δεν έχουν ξεκινήσει οι αγώνες, σίγουρα μας έχει πάρει ο ύπνος. Βάλτε μέσα σε όλα αυτά και την ανώμαλη αρίθμηση, π.χ. από το 108 στο 1153 κι έδεσε το γλυκό.
Πάει και ο πίνακας με το ακριβές σκορ, ένα στοίχημα το ακριβές σκορ που το ακολουθεί αρκετός κόσμος. Αρκετός ή πολύς όμως δεν έχει σημασία, γεγονός είναι πως το ακριβές σκορ έπρεπε να υπήρχε ξεχωριστά, γιατί είχε συνηθίσει ο παίκτης να βλέπει το ακριβές σκορ κάθε αγώνα με μια ματιά. Και να φανταστεί κανείς πως κόστιζε αυτό στον ΟΠΑΠ… Ούτε σεντς δεν πλήρωνε ο ΟΠΑΠ για τη δημοσίευση αυτού του πίνακα. Σε πέντε ολόκληρες σελίδες το δημοσίευε η εφημερίδα μας για τους αναγνώστες της και για τους παίκτες των Πρακτορείων, χωρίς ο ΟΠΑΠ να πληρώνει σεντς και σταμάτησαν να μας τον δίνουν.
Να πεις για τα αποτελέσματα; Πάνε κι αυτά, χάθηκαν από το σάιτ του ΟΠΑΠ και αναγκάζεται ο κόσμος για να δει τα αποτελέσματα, να μπαίνει σε διάφορα στοιχηματοσάιτ και βέβαια σε εκείνα τα σάιτ δεν βλέπει μόνο τα αποτελέσματα, αλλά βλέπει και τις διαφημίσεις άλλων εταιριών και τα μπόνους που αυτές προσφέρουν. Τόσο καλά!
Με λίγα λόγια τα διάφορα κενά που έχουν δημιουργηθεί, έχουν αποκλείσει πλέον αρκετό κόσμο από το παιχνίδι, ειδικά άτομα κάποιας ηλικίας που δεν είναι εξοικειωμένα με το ίντερνετ ή που δεν γουστάρουν καθόλου το ίντερνετ και προτιμούν τα Πρακτορεία, έτσι για να πούμε και τα πράγματα με το όνομά τους. Κι ας είναι τα κουπόνια γεμάτα από αγώνες. Αν κάποιος πρέπει να στραβωθεί για να βρει τον αγώνα που θέλει να παίξει, αν πρέπει να γίνει ζωγράφος για να βάλει τον αριθμό του αγώνα κι αν μετά το τέλος των αγώνων πρέπει να γίνει φακίρης για να μάθει τα αποτελέσματα, πάει το πουλάκι πέταξε. Το στοίχημα, για ένα λόγο είναι δημοφιλές. Γιατί είναι απλό παιχνίδι. Αν γίνει σαν την πόκα, καήκαμε.
Δεν ξεκινήσαμε λοιπόν καλά και μην κουράζονται άδικα όσοι γράφουν για το «καλύτερο στοίχημα παγκοσμίως» γιατί το ότι ανακαλύψαμε την Αμερική μετά από είκοσι χρόνια, δεν δίνει συγχωροχάρτι σε κανένα, ούτε μπορεί να κάνει κάποιον να νιώθει σπουδαίος, γιατί προσφέρει κάτι που είναι μία απλή συνήθεια στα Βαλκάνια. Βλέπετε γράφω Βαλκάνια και δεν γράφω Ευρώπη, γιατί εκεί αφήστε τα, ας μην τραβήξουμε το θέμα παραπάνω. Μπράβο για τη ανανέωση του παιχνιδιού, αλλά μέχρι εκεί!
Λοιπόν. Έτσι έχει η κατάσταση. Τα προβλήματα να λυθούν και μάλιστα άμεσα, μέσα στη βδομάδα. Αλλιώς όλη η υπόλοιπη καλή προσπάθεια να προλάβουμε το τρένο που εδώ και είκοσι χρόνια απλώς το βλέπαμε να περνάει από μπροστά μας, θα πάει χαμένη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου